26 Mayıs 2013 Pazar

YENİ BİLGİ GRUBU

Geçenlerde çok eski ve çok sevdiğim bir hocamla sosyal medya aracılığyla iletişim kurduk. Kendisini hala aynı samimiyetle aynı duruşuyla görmek beni bir daha kendisine olan hayranlığım da haklı çıkardı. Bazı değerler bazı öğrenilenler çok kıymetlidir; işte bu hocam da bana bu duyguyu yaşatan nadir insanlardan biridir benim için..

Kendisiyle muhabbet ettikten sonra bir dershanesi olduğunu öğrendim ve kendisine hemen 'Hocam bizim sizin gibi insanların eğitimine, desteğine ihtiyacımız var; sesinizi her yere duyurmanız gerek' dedim. Bir öğretmenin bir insanın hayatında ne kadar büyük etkisi olabileceğini her eğitim alan insan bilir. Bir de üstüne böyle insanların bir eğitim kurumu ekibiyle çalışması bize sonsuz güzellikleri ve başarıları getirebilir. Kendisi hem kendi gibi öğretmenler yetiştirmek üzere hem de öğrencileri bir adım daha önde hayata başlatmak için bir eğitim kurumu kurmuş.              
                                             
                                                  YENİ BİLGİ GRUBU DERSHANESİ 



Yeni Bilgi Grubu ekibi hem kadrosuyla hemde öğrencileriyle geleceğe güçlü adımlarla yükselirken sadece sınava değil hayata da hazırlıyor; aile olmayı başaran bu ekip sadece bu alanla sınırlı kalmıyor bir de üstüne 

'Türkçe ve Yabancı Dil Araştırma ve Uygulama Merkezi TÖMER sistemi ile birlikte eğitim alanında bir adım daha yükselerek farkını yaşatıyor. TÖMER'de başta Türkçe İngilizce Almanca Fransızca İspanyolca Arapça olmak üzere 20'ye yakın dil öğretilmektedir. TÖMER sistemi Türkiye'de belirli yerlerde uygulanan uluslararası geçerliliği olan bir Dil Merkezidir. Bu hizmeti sunan Yeni Bilgi Grubu Dershanesi eğitim sistemine TÖMERide ekleyerek büyük başarı elde etmektedir.

Bilgi Grubu Dershanesinde sınava ve Dil Merkezine yönelik çalışmalar haricinde bir de bu büyük kadroya etüt merkezi de dahil olmaktadır. Böylesine güçlü bir kadroyla böylesine bir sistemle en iyiyi hedefleyerek ilerleyen bu ekibe başarılarının devamını dilerim. 


Eğitim hayatında en önemli şeylerden biri güvenli ortamdır. Yeni Bilgi Grubu bunu sağlayabilmekte ve özel sınıflarda eğitim çalışmaları uygulayarak, sistemi birerbir takibe alarak başarıyı hedefleyen nadir kurumlardan biri olduğunu düşünmekteyim . Sizde Bilgi Grubunun sloganında bahsettiği gibi KALABALIKTA KAYBOLMAK İSTEMİYORSANIZ, bu grubun kapısı size daima açıktır.




Hayatıma her dokunduğunda farklılık yaratan Hocam'a desteğinden ötürü sonsuz teşekkür ederim.  
                                                                                                                         ELİF DURUK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder