22 Mayıs 2012 Salı

Kitap

Günlerden bir gün kitaplara dair haftalık rutin incelememi yapıyordum.en çok okunanlar listesinde 'duyguların rengi' isimli bu kitaba denk geldim.belkide okuduğum bölümden kaynaklı insan ve insana dair bir başlık görünce kitabı daha yakından incelemeye karar verdim..
Kitabın konusu her ne kadar normalde üstüne düşmediğim bir konuda olsa kimine göre sosyal kimine göre siyasi bi mesele olan ırk ayrımcılığından bahsetmekte.
Kitabı alıp almıycağımı düşünürken gözüm yorumlara takıldı.kitabın çok yumuşak bir dili olduğunu,bazen ince bazen duygulu bir hikayenin içinde kaybolunduğundan bahsetmektelerdi.başka bir kesimde bu kitabın filminin çekildiğini filmin içten we anlatımının çok başarılı oldğunu belirtmektelerdi..
Ben ki normalde her kitap çocuğum gibidir der ve o denli önem veririm kitap okumaya buna rağmen önce filmini izlemek istedim.
Gerçekten de filmin nasıl başlıyıp nasıl bittiğini anlıyamadım..
Meselenin aslında bir ırk meselesi olmadığını insanın her yerde insan olduğunu zengin fakir siyah beyaz farketmeden herkezin aynı duygularla doğduğunu ve insanları sevebilmek için önce kendimizden yola çıkmamız gerektiğini bir kere daha öğrenmiş oldum..
Kiminize iyi seyirler.kiminize keyifli okumalar diliyorum ama öyle yada böyle bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum= )

                                                                                                 ..K'den sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder