3 Ocak 2013 Perşembe

iKRA DERGİ

Son zamanlarda bir çok E-dergi sistemiyle karşılaşıyorum hatta bizde o dergilerden birisi olma yolundayız fakat özellikle takip ettiğim bayanlara özel olan İKRA Dergisini ayrıca takdir ediyorum. Bu sebeple bu ay kendilerini blogumuzda konuk etmek istedim.



Gerek ekibiyle olsun gerek konularıyla olsun gerçekten iyi iş başardıklarını her ay belli eden nadir dergilerden biri olduğunu düşünüyorum. Dergiye göz gezdirmek amacıyla baktığınızda bile konuların nasıl özenle seçildiğini, nasıl geniş bir pencereden ele almaya çalıştıklarını sizde fark edeceksiniz. Tarzınız ne olursa olsun bu dergide herkes kendinden bir şeyler mutlaka bulacaktır. Verilen bu emeğin varlığını hissettiren İKRA Dergisinin okunmaya değer olduğuna inanıyorum. İKRA Dergisinde emeği geçen herkese başarılarının devamını diliyorum.

Eğer sizde bu dergiye bir göz atayım derseniz: http://www.ikradergim.com/

Eğer sizde bende bu aileye katılmak istiyorum derseniz: https://www.facebook.com/ikradergim?fref=ts 
                                                                                                              Elif Duruk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder