2 Kasım 2012 Cuma

GİDİŞAT


İnsanların bir çoğunda şunu gördüm ben iyi arkadaş seçemiyorum; hepsi beni sattı gitti. Kimseye güvenmiyorum gibi gibi daha milyonlarca cümleler ve bir çoğuda hatanın karşı tarafta olduğunu üstüne basa basa söylüyorlar. Peki ama bunlar neden oluyor hiç düşündünüz mü? Arkadaş seçerken nelere dikkat ediyorsunuz diyemeyeceğim; nelere dikkat etmiyorsunuz hiç fark ettiniz mi? Farz edin yeni bir aile kuruyorsunuz; nasıl dikkat edersiniz, nasıl alttan alırsınız, nasıl yeniden şekillenirsiniz dimi adına deneyim, yeniden büyümek yada beraber büyümek dersiniz. İşte aynı özeni arkadaş seçme konusunda da gösterirseniz bence sorunun büyüğü ortadan kalkar ve şikayet yerini şüküre bırakır. Elbette ki yine kötü günler olacak yine her şey dört dörtlük olmayacak tıpkı şimdi ki ailem dediğiniz insanlarla yaşadığınız her şeyi onlarla da yaşayacaksınız fakat tek bir farkla onlar sizin kaderinizde belirlenmişken burada çabanızla kaderinizi siz belirliyorsunuz. Gidişat zaten olurunda devam ediyor. Benim tavsiyem bakarken görmeyi unutmayalım.

Huzurlu aileler kurmanız dileğiyle.

                                                                                                                   Elif DURUK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder