2 Kasım 2012 Cuma

OBLOGI


Sosyal Medya da gün geçtikçe yeni işlere imza atan ''1 Sosyal Medya Ajansı'' grubu Blog Dizini, Blogger Magazini olan Bloflifetr Dergisinden sonra şimdi de OBLOGI'nin tanıtımını yaptılar. Bu ekibin peşini bırakmayan ben tabii ki onları takibe aldım; kimdir, nedirler, ne yaparlar, nasıl yaparlar diye araştırmaya başladım.

Hemen şu soruma cevap bularak ilerlemeye başladım. Peki bu OBLOGİ nedir ? Türkiye'den çıkacak ilk global sosyal ağ. Yani sosyal paylaşım sitelerine güçlü bir rakip geliyor hem de bir Türk tarafından. Açıkçası bu beni çok etkiledi ve araştırmama devam ettim. Yanlış bilgi aktarımı olmasın diye de kendi sitelerinden soruma en iyi cevabı buldum. Hep merak etmişimdir acaba şu siteye ilk kim üye olmuştur diyerekten hemen OBLOGI de ön kaydımı gerçekleştirdim. 


Ön kayıt için: http://www.oblogi.com/

Benim tavsiyem bu fırsatı kaçırmayın derim çok şey kazanacaksınız çok :) 

                                                                                                          Elif DURUK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder