4 Şubat 2013 Pazartesi

RENKLİ DÜNYALAR SANAT EVİ


Sanatın ruha nasıl iyi geldiğini, kişiye neler kattığından her zaman bahsetmişimdir. Eğer ki gerçek bir ilgi, alaka mevcutsa size geri dönüşümü tahmin edemeyeceğiniz kadar güçlü ve hızlı olur. Bir işi severek yapmak veya bir işle igilenerek, severek uğraşmak kişiye hayata extra bir can kattığına her zaman inanırım.

 Bir gün rastgele bir sokaktan geçerken vitrini sayesinde dikkatimi çeken bir sanat eviyle karşılaştım. RENKLİ  DÜNYALAR  SANAT EVİ. Küçük bir sanat evi hemde bir sokak arasında ve birbirinden farklı dükkanların arasında açılmış. Oysa ki bir çoğumuzun aklına sanat evi denidiğinde yada bu tarz yerler düşünüldüğünde ferah, manzaralı bir yer beklenir. Hemen içeri girdim; sahibiyle görüştüm, tanıştım. Gerçekten çok şeker bir bayan. İnsana ve eşyaya değer katacak bir çok etkinliğin varlığından bahsetti.Açıkçası o an daha iyi anladım ki gerçekten ilgilenmek, sevmek, istemek bu olsa gerek.

Sık sık sergi düzenleyen bu sanat evini sizlerle paylaşmakta fayda var diye düşündüm. Eğer siz de bu küçük dünyaya katılmak isterseniz; aşağıdaki bilgilerden ulaşabilirsiniz.

İletişim için :
Esin KÜÇÜKAZMAN
Tel No: 0533 578 0603 - 0212 506 38 53
Adresi: Cami Sok. 13/A Güngören - İstanbul

                                                                                     Keyifli Okumalar
                                                                                                                Elif Duruk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder