5 Mart 2013 Salı

MERVE ERDOĞAN



Son günlerde özellikle de sosyal medya da fotoğrafçılar almış başını gidiyor; eline makineyi alan ben fotoğrafçıyım mı diyor nedir durum anlayamadım gitti.Fotoğraf çekmekten, bakmaktan ve incelemekten  mutlu olan biri olarak  geçen gün profilini ziyaret ettiğim bir arkadaşımdan söz etmek istiyorum.







Merve Erdoğan, kendisi kişilğiyle her zaman dikkatimi çekmeyi başarmış nadir arkadaşlarımdan biridir. Profilini ziyaret ettiğimde çektiği ve eklediği tüm fotoğraflara bakma fırsatı buldum. Her bir kareye yansıttığı o özgün tavrını, tarzını ve enerjisini görmemek mümkün değildi. Mervenin çektiği fotoğrafları gezerken o an içimden ''Ben olsam bu çalışmalarımı değerlendirirdim'' dedim ve kısa bir süre sonra baktım ki kendine ait sayfalar açmış ve bir de üstüne projeler üretmeye başlamış. Çok mutlu oldum!





Merve, fotoğraf çekerken yaşayan, bir fotoğrafı yıllar sonra dahi olsa her bakana ayrı ayrı duygularla hissettiren, fotoğrafı canlı tutan bir de üstüne ki bu benim en çok sevdiğim yanı, her kareyi fotoğraflamayan nadir fotoğrafçılardan biri olduğunu düşünüyorum. Herkes fotoğraf çekebilir, herkes yayınlayabilir, herkes bu işin içine dahil olabilir fakat mervenin bunlardan farkı; Merve, çok görüyor, az çekiyor, net yansıtıyor.













Önümüzdeki aylarda yeni bir projelere imza atmaya hazırlanan Merve, aynı zaman da Psikolokum okuyucuları içinde harika bir proje düzenledi.





Siz de bu özel insanla iletişim kurmak, fotoğraf çekmek, fotoğraf çekilmek veya projelerine  dahil olmak istiyorsanız; iletişim için:


http://www.merverdogan.com/

https://www.facebook.com/merveerdoganp?ref=ts&fref=ts
                                                                                                       
                                                                                                             Elif DURUK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder