22 Haziran 2012 Cuma

1SOSYAL MEDYA


Kendimi bildim bileli medya sektörüne oldukça fazla ilgiliyimdir. Son zamanlarda bu ilgim sosyal medya üzerinde çok fazla etkili olmaya başladı . Günlerce, saatlerce vakit ayırabilmeme rağmen takip edemediğim çok şey var. Sosyal medya adeta insanların can damarı olma haline geldi, arkadaşlık siteleri, paylaşım siteleri, o kadar aktif ki bazen hızına yetişemiyoruz. Facebook, twitter ve buna benzer sitelerden bahsetmiyorum bile.. Geçen gün internette gezerken bir site gördüm. Kurucusuyla hemen iletişime geçtim. Gerçekten harika bir insan ve sosyal medyaya extra can katacak biri. Adeta tüm yeniliklerle var olmaya çalışan bir ekip kuruyor. İşin en güzel yani bu ekibe isteyen herkesi belli koşullar eşliğinde davet ediyor. Sadece bu özellikleriyle yetinmeyip Türkiye'de bir ilk olarak blog dizini oluşturmuşlar. İstediğiniz kategoriden istediğinizi blogu seçip hem oy verebiliyor hemde kolaylıkla ulaşabiliyorsunuz. Bu blog dizinine tabi ki bizde hemen dahil olduk; kategori olarakta psikoloji, kişisel gelişim ve yaşamı seçtik. Sıkılmadan doya doya gezdiğim hatta videolarını izlemekten hoşlandığım bu siteyi sizlerle de paylaşmak istedim. Mutlaka ziyaret etmelisiniz; hatta dilerseniz bizim blogumuz içinde oylamaya katılabilirsiniz. Ben bu siteyi ziyaret ettiğimde çok memnun kalmıştım; umarım sizde memnun kalırsınız.

Blog dizini için, http://www.1sosyalmedya.com/blog-dizini/
Tüm siteyi ziyaret etmeniz, http://1sosyalmedya.com/
Facebook üzerinden iletişim için https://www.facebook.com/1sosyalmedya

                                                                                                                       E'den sevgilerle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder