22 Haziran 2012 Cuma

EDİTÖR'S




E-dergi formatıyla kurduğumuz blogumuzda adım adım ilerliyoruz. 2. sayımızı en çok okunanlara göre hazırlamaya çalıştık. Herkesten biraz her şeyden biraz diyerek bu ay kolları sıvadık ve sizin için bir çok şey araştırdık. Okuduğunuzda size bir nebze bile olsa can katabiliyorsak ne mutlu bize diyerek sizi konularımızla baş başa bırakıyoruz. Psikolojinin her şeyde, herkeste ve her yerde olduğunu unutmayalım. Keyifli okumalar :)

                                                                                                                E'den Sevgilerle  

4 yorum:

  1. Tebrik ederim, özenle hazırlanmış bir blog olmuş. Umarım hedeflerinize kısa zamanda geniş kitle ile ulaşırsınız.
    Gürkayyapı Genel Koordinatörü BİLAL GÜRBÜZ

    YanıtlaSil
  2. Bilal Bey, bu güzel yorumunuz için çok Teşekkür Ederiz. E'den sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. çok çok sevindim 5'inizide böyle harika bir başlangıç içinde görmek gerçekten çok mutlu etti beni, uzun zamandır incelemek istiyordum ancak fırsat buldum tek tek yazılarınızı okudum içeriğiniz, üslubunuz siz çok tatlısınız. bende okuyucu kitlenizi arttırmak için elimden ne geliyorsa yapacağım, yazılarınızın, içtenliğinizin daim olmasını dilerim K,E,F,İ,T...
    sevgiler Büşra Saadet Yılmaz:)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım bu güzel yorumun için çok çok çok teşekkür ederiz; E'den sevgilerle :)

    YanıtlaSil